SWEET FOLLOWERS

Monday, 21 March 2011

Saya Jadi Follower ker 1000 ^___^

Salam...

Syeronotnye la hr nie..Hihihi..Sbbnye me jd follower ke 1000 sowang akk nie..

Akak cida yg comel ni sampai confius yeke x me yg ke 1000..Sbb mcm tonggang langgang katanye..Hihihi...Me pon cm xcaya jer..Sbbnye just membalas lawatan akak ni kat blog me yg xberapa nak cantek ni kan..Follower pon ciput jer..Xmcm akak nie...Banyak tue..Dalam blog akk ni banyak giler resepi sedap2 yg me tengok..Mesti akak ni pandai masak kan...Hiihihi... ^__^

Akak!! Ada hadiah ea tok me..Hihihi... X sbr nak menunggu nie..Agak2 nye apa yg me bakal dpt ek..Tp xbg pon xpe..Emm..Ayat baek.. (padahal mengharap ni =.=")

Witwit.. ^____^

Nak jenguk blog akak tu sila klik sini yer...Salam perkenalan yer kak...




ceritera cik Pyqah

2 coMments:

I'm Cida said...

walalalala...thanx dik
terharunya siap ada n3 khas utk akak....
so sweet....
masa mula2 join blog, just suka2 je, tp skang dh rasa wajib lak membelek blog setiap hari...
thanx dik sudi jd sebahagian drpd kuarga akak di blog ni...
muahhhhhh!!!

pasal hadiah tu, mmg tetap ada, sbb tu akak setia menanti follower ke 1000 n cepat2 printscreen bila dh dpt...
tp masih misteri...eheheheh

fiqa kt area mana ye?

pyqah87 said...

@I'm Cida : Hehhe..Kite kena la saling menghargai..Sbb nye pka ni blogger baru...Pka ada blog pon sbb suke tgok kwn dok update blog hr2 n kwn baru ramai..

Mmmuuaaah gak kat akak..Hihhi..

Misteri ker hadiah..Xsbr nak tau..Hihihi

Fiqa sjrg msh study lg..Kat UUM..Tp umah area jhor.. ^___^

Post a Comment