SWEET FOLLOWERS

Tuesday, 22 March 2011

THANKS !!!

Salam...

Bestnye la hr nie..Seronok giler..Mane x nye....Hahhaha..

Pagi2 baca entry best tentang me..Hihi..Bukan laki pon..Dr sowang akk comel nie..Ingt x entry sebelum ni me ada cakap yg me jd follower ke 1000 sowang akk ni kan..Hr ni plak me bangun2 jer me baca n3 yg dia buat tentang me...Terkejut giler..Hihihi..Love u la kak..Hihihi...

Alamat tu nte me bg kat FB tau.. ^____^

Kat entry tu siap ada gambar me gan akk tu lg..Haish.,.Pagi2 da buat me senyum2 kat kak..Hihihi

*Akk amek kat FB yer.. ^___^

Thank you very much kak...Moga persahabatan ni kekal wat selamanya..

Jom g blog akk tu baca entry pasal me.. Klik sini

p/s: Bestnye la kan kalo sume follower mcm nie..Bukan just nak follow n me follow dy gak.. ^__^


ceritera cik Pyqah

4 coMments:

I'm Cida said...

wah...header baru...ehehehehhe

ye la dik..x best la kalau follower hanya tinggal follower..
x penah pun dtg blk, atau kunjung balas...
akak selalu akan jejak blog2 yg akak follow bila diorg update n3...
n cuba bg komen jika perlu...

(yup..pic tu akak amek kt fb..huhuhu)

pyqah87 said...

@I'm Cida : Pka ni da byk kali da dok tukar header..tuka background..huhuh..xtau la..Ape ntah yg x kena pon pka xtau.. T___T

InsyaAllah pasni akan rajin2 kan dr tok blogwalking n komen mengomen..Hihih

aNNa maRdHiaH said...

untung la . hehehe ..
gud luck ea .
visit sini and follow .
salam perkenalan ea .

pyqah87 said...

@aNNa maRdHiaH : Salam perkenalan gak... Ni sume kebetulan jer..Hihih.. ^__^

Post a Comment