SWEET FOLLOWERS

Monday, 28 March 2011

CONTEST GAMBAR PET PALING COMEL ^__^

Salam..

Hr ni nak join satu contest plak..Hihi..Sbbnye me ada kucing yang comel2 kat umah tue..Tp xtau ni nak pilih yang mana satu..Hihihi

Me join contest Cik Syazwani nie..Klik sini nak pegi blog dy yer..



Me pertaruhkan gambar kucing me nie..Xdela comel sgt pon..Hihih..Tp me n family syg sgt2 kat dy..


Nama: Mokmok *sbb dy gemok..tp mcm xgemok jer kan..Hihi

Jantina: Jantan..

Jenis haiwan: Kucing yang memel.. ^__^

Tabiat: Penakut sikit si mokmok nie..Kalo owg dtg umah bayang dy pon xnmpak..Xbape suke sgt owg dok pgang2 dy..Apatah lg dicium..Tp me n family suke btol cium dy..Suke dengki dy..Pembersih sgt2 sbb kalo menjilat tu hampir sejam gak la...Longoh tgok dok menjilat jer..
Payah gile nak dgr suara dy..Mungkin sbb makanan sntasa ada depan mata jer..So wat xtau jela kan..^___^
Hanya mkn whiskas jer..Kalo nak bg nasi + ikan rebus, ikan tu kena lebih dari nasi Okeyh ^__^
Tu jela tentang kesayangan kami nie..Rindu sgt kat dy..

Tag 3 kawan nie..







ceritera cik Pyqah

6 coMments:

I'm Cida said...

thanx dik...akak ni jarang join2 contest ni...
tp yg ni mcm best je nk join...ehehehhehe

pyqah87 said...

@I'm Cida : Jom join..Hihi.. ^__^

Syazwani Mazlan said...

hehhee.. wah2... tgk ape mokmok ni?? cm tgk hantu jee.....:p thks join n gud luck yeee!! :)

pyqah87 said...

@Syazwani Mazlan : Dy tgah tgok owg..Jgn dekat dgn saya...Kate nye..Hihih..Thanks dear wat contest nie.. ^__7

cikcleopatra said...

pika!!! pukul kang...tahu aku penakot segala jenis binatang kan!!! T_T hahahaha.

pyqah87 said...

@cikcleopatra : hahahha..kan comel sume binatang tue.. ^___^

Post a Comment