SWEET FOLLOWERS

Saturday, 12 March 2011

Tak mau p KLINIK... T_T

Salam..

Mste da tgok tajuk entry kan..Huhu..Me xsuke p klinik sbnrnye..Tp kuat kan ate gak tok pegi..

Tak tau nak cakap sakit terok ke x..Tp me da xtahan dah..Takot kena amek darah nie..Huhuh.. T_T

Time mcm ni tetibe ingt kat AYAH n MAMA..Nak balek jer rasa..Kalo kat UMAH leh g KLINIK gan AYAH..Da besar2 pon mntak AYAH teman kan..Me da biase g gan AYAH..Da besar mcm ni pon takot ag kan nak g KLINIK,,Huhuh...DOA2 la me xde pe2 sakit yg kronik ea...Me takot tetibe ada sakit laen jer.. 
Thanks to my sweet rumate..Teman me smbil dy pown g KLINIK gak..Kalo xde SUE ni akak xtau la nak kuatkan ate mcm mane ..

Besarnye picagari..Huhuh.. T_T

ceritera cik Pyqah

5 coMments:

sana said...

cian deh loh pika . mkn lah ubat !

cikcleopatra said...

dah pegi??naek hape??doc ckp pe?

pyqah87 said...

@sana: sakit ni bukan leh mkn ubat lorh..huhu..

@cikcleopatra: hr ni baru nak g..huhhuh..g pku jer.

micky eyqa said...

jgn tkt mam ubt

pyqah87 said...

@mickey eyqa ubat xtakot nak mam..tp takot nak p klinik jer..xtau la nape..huhu..da terbiase gan ayh kot..hihihi.. =))

Post a Comment