SWEET FOLLOWERS

Tuesday, 8 March 2011

Tentang CINTA =))

Salam..

Pagi2 jer da nak wat entry mcm ni kan..Hehhe.. =))

Bukan ape dok membelek2 jer me tetibe terasa nak taip perkataan CINTA ni dkt goggle search.. So tetibe terjumpa la satu web nie..TENTANG CINTA .. Sila klik sini tok laman web tue.. =))

Kat sini byk dieowg ckp tentang CINTA..n kebanyakan artikel yg ada dlm TENTANG CINTA ni dhantar oleh sesetengah pembaca dan peminat TENTANG CINTA..so sape2 yg xbape nak tau sgt TENTANG CINTA ni bole la jenguk2..Bukan ape..Sekadar nak berkongsi ilmu dgn pembacaan yg kita dpt..Yela kan..Kdg2 nak menuju ke alam yg lbh bahagia..Ehem ehem ehem..=)) Alam PERKAHWINAN..Kena la belaja apa yg patot kan..Xkanla selamanya nak couple mcm tu ja.. So sma2 la kite meningkatkan minat dalam membaca yer..

Mste owg ckp kan..Me asyik ckp tentang CINTA aje..Tp ntahla..Me minat sgt nak bt entry pasal nie kot..Sbb me rasa me jahil sgt bab2 mcm nie..Hahahha... Almaklumla..Usia makin meningkat kan..Xkanla selamanya nak dok mcm ni kan..

Xpela..Next time me bt entry tentang laen plak kan..Hihihih... 

Yg me tertarik nak baca kat TENTANG CINTA ni : 10 Bahasa Tubuh Wanita Yang Membuat Lelaki Tergoda.. Emm..So sebagai pmpn ni jagala tingkah laku kita okeyh..Beringat sebelum terkena..Byk sgt da mcm2 kes yg terjadi sebelum2 nie..So nak tgok artikel ni sila klik sini.. =))

Selamat membaca buddies ^_^ .. Apa yg baek tu jd kan teladan n ape yg buruk tu jd kan sempadan...








ceritera cik Pyqah

2 coMments:

MuRaBbI CiNta said...

pika sedang dilamun chenta :)

pyqah87 said...

hahhaa..yeke ek..mcm x jer.. =))

Post a Comment